יום רביעי, 24 בפברואר 2010

מפגש ראשון מרגש עד דמעות

יום שלישי 23.2.10 שמונה בבוקר, מפגש ראשון של תוכנית החונכות למבוגרים.
התרגשות גדולה של הילדים, של המבוגרים וכמובן שלי.
נושא השעור: מהו אינטרנט וכיצד גולשים בו?
אחת המשימות הייתה לרשום בגוגל כמילת חיפוש את השם של המבוגר ולבדוק תוצאות.
עברתי בין המשתתפים כדי לראות התקדמות, קשר בין חונך למבוגר, לשמוע צרכים וכו'.

תוך כדי מעבר בין המשתתפים הגעתי לסבתא שנכדה הוא החונך שלה ו ה י א ב ו כ ה.
התברר שמילת החיפוש שהם רשמו, הייתה השם של בנה שנהרג במלחמת שלום הגליל. הם נכנסו לתוצאה הראשונה שהתקבלה בגוגל והיא אתר משרד הביטחון ובו מידע מלא על הבן מילדות. הרבה מידע עליו וגם הרבה מילים חמות ומקסימות שכתבו על הבן המקסים והיקר אחרים. משפטים שהעידו עד כמה מקסים ואהוד הוא היה על כולם, על הנכונות שלו לסייע לכולם ועוד.


"לא ידעתי שכתבו על הבן שלי..."
"זו הפעם הראשונה שאני רואה אינטרנט ומגלה שיש אתר על הבן שלי... שקוראים עליו... שהוא לא נשכח".
"זה כל כך מרגש ונעים לקרא עליו" וכו'.
אמרה הסבתא ואני עם דמעות בעיניים הקשבתי ושמעתי על הבן היקר שלה.

הסבתא הסכימה לשתף את הקבוצה ולספר על התגלית המדהימה שגילתה בגלישה הראשונה שלה באינטרנט. ההתרגשות הייתה גדולה
והחשיבות של חונכות מחשבים למבוגרים והצורך של כולם לשלוט בכלי הזה התעצמה בעיני כולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה